Shimmy shimmy ya, shimmy yam, shimmy yay, Gimme the mic so I can take it away.


Nu är Martinas och Richards blogg färdig. Ja jag har alltså fått i uppdrag att "designa" deras blogg som dom ska uppdatera lite nu och då när dom nu åker till England. Inte så säker på att dom kommer ha så mycket tid över för att blogga den första veckan men jag kanske har fel.
Jag har nog fortfarande inte fattat att dom har tagit studenten och att deras liv redan har börjat. Jag är fortfarande inställd på att dom går i trean och ska fortsätta med det. Men nej , i morgon flyttar dom till London och dom vet inte hur länge som stannar men planen är att dom ska vara där minst ett år. Men deras flytt är inte bara sorgligt utan också väldigt bra då det finns fördelar till detta, då jag får en dubbeltså stor graderob och jag får en väldigt bra orsak till att åka till London! OCH jag får ju två rum som jag kan använda, ett hos mamma och ett hos pappa. Men jag kommer sakna dom, det gör jag nästan redan!
 

och ja.. detta är typ deras favorit låt och jag kan erkänna att efter ett tag så blir den nästan bra , men bara nästan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0