Feels like we're on another level

Mitt "preliminära" schema har kommit upp på skolans hemsida. Första skol peridoen ser bra ut. Slutar inte allt för sent och har inte så hemskt jobbiga kurser. Men det är ju som sagt bara preliminärt. Jag har hört att vi ska sy jeans, jag som knappt har sytt några byxor. Det blir kul.
Tyvärr känner jag att jag ännu en gång håller på att bli sjuk. Ont i huvudet har jag haft i hela fyra dagar och nu börjar näsan bli täppt och det värsta.. mina öron. Ja, för en vanlig förkylning för mig är som en liten bihåle inflammation då ögon, öron, näsa och självklart bihålorna drabbas men det är också så konstigt så att jag får ont i huden. Det går knappt att ta på den, den blir så öm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0