Här ligger ångest och prylar i drivor, jag unnar mig skivor Dom hjälper mot ledan, precis som du

Min fina te mugg står bredvid mig och jag råkade ganska precis hälla över mig halva innehållet, som tur var så var det inte så väldigt varmt. Det här är sista dagen på sommarlovet och jag längtar lite tills morgondagen även fast jag vet vad som väntar. Skola , skola och ännu en gång lite mer skola. Men de är väl värt att kämpa. För det sägs att Studenten är de bästa man kan uppleva i sin skoltid.

I går skulle vi börja vårat "nya liv" som skulle innehålla mycket träning , men icke. Det blev en tur in till stan för att inhandla smarta ämnesblock som vi ska använda flitigt. På kvällen kom mor min och räddade mig. Sen blev det en cykeltur ner på stan där vi bestämde oss för att gå på bio och se Love Guru. Den var dåligt bra, vissa scener var döroliga och andra inte. Tog tåget tillbaka till denna lilla ort och hamnade helt plötsligt i ett hus där aktiviteten var Tv-spel och Winnerbäck allsång. Inte helt fel och jag var inte så hemskt dålig som jag brukar vara. Fast jag vann ju förstås inte.
Nej dags att fräscha upp mig för att rulla in till stan och ha lite Farmor-Barnbarn tid , det var så längesen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0