People always told me be careful of what you do And don't go around breaking young girls' hearts And mother always told me be careful of who you love And be careful of what you do 'cause the lie becomes the trutht

Jag tycker att det är så underbart skönt att vara ensam hemma. Man kan duscha hur länge som helst, gå och sova när man vill , äta vad man vill och sjunga hur högt och fult som helst. Och grejen är den att man (jag) får ganska bra självdiciplin av att umgås med mig själv. Jag går upp i tid och ja sköter mig (någorlunda i alla fall).
Det blev en fika tillsammans med martina och richard idag. Det blev till och med en shopping tur med richard då martina helt plötsligt bara rusade iväg och vi satt kvar lite halvt chockerade. Två tröjor blev de inne på H&M. En till mig och en till Richard. Sen begav jag mig hem till gamla Knivsta. Målvakts träning hade jag också, det gick bra!
Och nu ska jag försöka med att gå och sova eller nått liknande. Tjolahopp!

Och för att hedra Michael Jackson som fyller 50 bast i morgon så är det självklart att jag har en Michael Låt som rubrik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0