Do you remember when we met?



Glassen är införskaffad och jag sitter i min säng i klädd mitt ölands-kap, en super skön grå mjukis dräkt. Jajjemen här matchar vi grått till grått.  Jag har alltid grått på mig och jag kan ärligt talat säga att det är min absoluta favorit färg. Känndes dock lite tråkigt i morse när jag insåg att allt jag hade på mig var grått, förutom mina jeans.
För tillfället är jag Lycklig, även fast jag är inne i denna gråa period. Men jag har ju haft lite svårt att bestämma mig på sistonde. Är livet en dans på rosor eller är de bara en pain in the ass ? 
Så denna lilla publicering avslutar vi med Edvins, Winterbells master, vackra visdoms ord;

se livet som du vill ha det!

ps, för ovanlighetens skull har jag något annat än grått på mig på bilden, ds


Kommentarer
Postat av: kevlarsoul

Riktigt härlig bild. Der vet du va!!?

2008-08-22 @ 00:13:28
URL: http://metrobloggen.se/kevlarsoul

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0