See the reason in your eyes


De oerhört vackra muffinsen som tillverkades igår, och ja jag vet det ser ut som något annat. Men jag lovar dom var ganska goda!

Ganska pissed på min tränare, inte så kul att få höra att man inte är van att springa.. Hur i hellskotta kan han veta vad jag är van vid och inte är van vid? Bara för att jag råkar ha den viktigaste positionen i fotboll, målvakt, behöver det inte vara så att man har dålig kondition. Målvakter har oftast en utav de bättre konditionerna i laget. En kondition som kallas explosivitet. En snabbhet. Och nu är det så att jag för övrigt har en bättre kondition. 
Jag vill bara försäkra er.. jag är ganska uthållig och har en spring vana som är exemplarisk , näst intill i alla fall.

Pissed blev jag också när jag först fick reda på att jag hade isländska upprop på katedral 16.30, missade bussen som skulle ta mig närmare katedral, när jag halvsprang till katedral och tillslut när jag kommer fram till katedral och får höra att jag ska skriva på ett papper. ETT PAPPER! Så jag hade nu missat en buss , halvsprungit (springvana!!!) i en halvtimme, missat en lektion, och skrivit upp mitt namn på ett papper.

Lite bättre blev allt nu när jag precis har pratat med min underbara syster. Känns så otroligt sorgligt att jag inte kommer få njuta av hennes och Richards humor på ett tag. England är deras destination. Så på Måndag gäller det. Jag måste passa på att bråka med henne de kommande dagarna!

I morgon väntar en lång dag, börjar 09.15 och slutar 17.55, så nu ska de bli en lång natt med god sömn.

Kommentarer
Postat av: Nnnoa

lack jag blir mannen, ge mig chooooklad för fan :D

2008-08-27 @ 19:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0