Can't you see what you've done to my heart, and soul?

Det regnar. Men för mig gör det ingenting. Mina planer om att åka in och kolla på Pride Paraden blev ändrade, så nu sitter jag här i mitt hus som var alldeles för läskigt att sova i igår. Jag tror att det satt fem livrädda tjejer i Noa's vardagsrum igår. Jag antar att vi får skylla oss själva som valde att kolla på skräckfilm.

Nej men gårdagen var nice. Tre trötta brudar ,som hade gått och lagt sig när det redan var ljust ute , vaknade upp hemma hos mig. Ica blev det ett par gånger innan det blev en mysig båttur och bad för Julia. Och på kvällen blev det, som sagt film. En lagom chill sommardag om jag får säga det.

Eftersom att det regnar hade jag tänkt att göra en del förändringar i min garderob och mitt rum. Inte en stor skillnad men förbättringar. Jag ska alltså göra mig av med gammla/fula kläder som jag aldrig använder. För att nya saker ska känna sig välkommna!
Låter det bra ?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0