If God lent his voice to me to speak I'd say: "Go to bed, world"

Det blev inget The Hives för mig denna kväll, det känndes mer som att jag skulle ta vara på min tid med min syster. Så nu hoppas jag att dom inte var allt för bra, om de nu skulle gå. Vi tog en promenad till badet för lite motionssim som sedan övergick till lek inne på äventyrs badet. Och herregud! Var det verkligen så kul när jag var liten? Jag skrattade mest hela tiden. Nu vet jag inte om det berodde på att jag, mamma och martina såg så löjliga ut när vi lekte i strömmen och åkte i rutchkanan och fick en hel del kallsupar. Eller om det verkligen var så kul när jag var liten och jag bara inte märkte det. Nåväl, det borde vara dags att gå och sova men jag har som vanligt lust med att göra en hel del annat som till exempel Träna, Äta, Plugga (?) och lyssna på Musik. Men det är nog dags att gå och sova i alla fall.

Förresten! Jag har för första gången i mitt liv smakat keso, det var sådär. Jag har också ont i en tand, den sitter liksom i kläm. Det kanske är så att min underkäke är lite för trång. Behöver jag tandställning nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0