Oh I do believe In all the things you say

åsa öland

Det är inte kul att ha ont i huvudet. Alltså är det inte kul nu, jag håller på att dö.
Nu överdriver jag en aning för så allvarligt är det inte, jag överlever nog. Men kanske är vädret som gör de? Eller så var det första dagen i skolan som gjorde det .. Men skolan var väl okej. Schemat okej och ja..
Jag har faktiskt saknat den där sysalen en hel del och redan idag fick vi börja. En sko blev det. Men inte vilken sko som helst, man kanske kan förklara det genom att säga att det är som en tavla. Jag hade tänkt att fixa ett kort på den så att alla som är intresserade ska få se. I morgon ska vi ta hand om de nya ettorna och göra samma sak igen, Låtsas skor!
Nu ska jag ner till Ica för att köpa godis eller glass som kan dämpa min huvudvärk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0