All American Chocolate Cake

Nu sitter jag här och lyssnar på Old Yellow Bricks (- Arctic Monkey) för första gången som 17 åring och det känns faktiskt ganska bra. Ingen panik över att min fas i livet där jag är 16 år är förbi. Stina var snäll och påminnde mig i natt om att första livskrisen följt av pension och bingo-fredag väntar. Tryggt. Jag har ju dock vänner som redan testat på denna meningslösa ålder då man är både för ung och gammal och dom har klarat sig fint. Frågan är bara hur fint kommer jag klara mig ? Blir det bara bättre och bättre nu eller går det utför ?
Farmor har berätatt att hennes "bästa ålder" var jusst 17 år.. känner ni alla 17 åringar pressen ?

Nu ska jag börja dekorera min Chocolate Cake som är bakad på ett äkta Amerikanst recept ( Och jaa .. alla ni som undrar, jag lyckades bra denna gång !! )  Den ser ungefär ut såhär:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0